sparvis.blogg.se

2014-05-22
21:52:00

Saltå Kvarn 50% på Coop! :D
Varit och handlat en del ikväll.
Eftersom jag läste om ett super bra erbjudande så var jag förbi Coop med.
Det är nämligen Saltå Kvarn som firar 50år jubilerum och
därför har alla sina produkter som finns på alla Coop i hela Sverige med 50%!
Det vill säga man betala bara hälften på deras underbara eko/krav produkter!
Gillar man bra mat och vill leva nyttig
så är man verkligen kortat som inte slår till vid ett sådant erbjudande! :)
Har du inte gjort det än så åkt till Coop och fyll på förrådet!
Erbjudandet gäller fram till söndag så vitt jag vet.
 
I många Coop har de redan leverantör problem eftersom de inte hinner med
och därför får ni skjunda er!
Själv hittade jag inte heller alla produkter jag hade velat ha,
hade velat ha knäckebröd o lite sånt med men men
Blev en del ändå.
300:- kronor värde och betalade bara 150:- kronor.
Är inte det awesome? :D
 
 
Några bilder på lite mer matlådor fix.
Så smidigt när man käkar massa god kvarg så är det perfekt att spara lådorna för
att de ska bli till matlådor!
 
Köttfärs stekt med lite salt och pepper samt ungsbakad sötpotatis!
Gjorde de för några dagar sen så de är redan uppätna.
Åt några av de med lite blandade bönor och det var sjukt gott!
Har aldrig testat bönor förr så det var på tiden!
Eftersom jag tyckte det var så gott så köpte jag en del från Saltå Kvarn idag då.
Finns ju så många olika sorter så det blir spännande att testa de olika och smakar skillnaden :)
 
 
Sedan så är det ju MAAAASSA plugg nu...
självklart.... snart dags för de sista två tentor för första året på Ekonomprogrammet.
Nedan en bild från igår då jag pluggade vid skolan med Patricia.
Fick en del gjort och passade på att sola samtidigt.
Hur bortskämda är vi egentlgien som kan sitta på bryggan vid havet och njuta av plugget? :D
Jag älskar havet <3 och därför älskar jag också Karlskrona :D <3
 
 
Idag pluggade jag hela eftermiddagen på balkongen.
Solade massvis och passade på att testa Aloe Sunscreen, forevers egna solskydd.
Satt ju i flera timmar från typ 1 till 5 så var på väg att nästan blir lite röd sen ändå så smörde på gelly efteråt
vet ju att min hud är rätt känslig speciellt vad som gäller solen.
Men smör man in Gelly efter solbad så blir man inte röd :D och huden får näring och återfuktas, UNDERBART!
 
Nu så har jag precis kommit hem från min långa shoppingtur (matstorhandla)
Gick själv idag så gubben kan plugga så hade massa tid på mig att titta omkring
vad man ju annars inte har tid med när man har en kille med sig som stressar,
många kvinnor/tjejer känner nog igen detta haha :D
Packat upp grejerna.
Passar på att blogga  lite nu när jag har tid :)
 
Om man orkar göra några fler statistik uppgifter idag?
Får se...
Annars blir det bara att ta det lugnt och får tillbaka energi för mer plugg imon!
Ska nog skriva ett inlägg om min nya kost nån dag snart med.
PF, trivs jätte bra föresten! :)
Taggar: 50 år jubileum, 50%, 50% saltå kvarn, aloe sunscreen, blekinge tekniska högskola, bortskämt, bortskämt att bo vid havet, bth, coop, ekonom innovation, ekonomi, ekonomprogrammet, ekonomstudent, erbjudande, forever gelly, forever sunscreen spray, gelly, karlskrona, känslig hud, köttfärs, matlådor, njuter i solen, näring till huden, plugg vid bth, saltå kvarn, skydda huden mot solen, sol, storhandla<3, sötpotatis, återfuktning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: