sparvis.blogg.se

2014-12-22
00:44:56

motivationen inte på topp
Jag vet att jag har varit dålig med bloggandet...
men det var inte det enda....
har gått ganska sådär med träningen efter julbordet med. Tränkngsvärken från kettelbell passet sitter fortfarande kvar lite i benen. Fy... och efter 5km gångpasset har jag faktiskt inte tränat. Känner mig inte alls bra på grund av det. Och det inte mest för samvetes skull. Men jag har också sovit väldigt dåligt många dagar nu och jag tror att det har att göra med att jag inte tränat som jag brukar.

däremot så har jag i alla fall kommit igång med plugget igen sedan igår. Nämligen varit i skolan hela helgen med Johan och några av hans klasskompisar och pluggat. Medans de har gjort sin roliga praktiska modellerings uppgift så har jag suttit och läst och antecknat till min ekonomistyrningsbok. Känns i alla fall bra att kommit igång en del innan jul. Vill ju kanna ta det lugnt några dagar i alla fall så hjärnan får lite semester åtminstone.

imorgon ska det bli bättre igen tänkte jag. Så jag har precis skrivit in mig till ett bodypump pass imon kväll! Woho kommer nog få massa träningsvärk igen xD

men på förmiddagen ska jag i alla fall först tvätta och sen kommer min kära vän sarah på besök. Hon ska få se vår nya lägenhet, jag ska få några forever produkter som jag lagt till i hennes beställning och vi ska mysa och snacka i massor! Det har tagit oss lång tid att leta upp ett datum som båda kan och imon är det äntligen dags. Har varit så entusiastisk så jag har bakat två kakor. En kanel-hallon-blåbär kaka och en mjuk peppakaka. nu hoppas jag bara att de smaka lika goda som de ser ut och doftade när de var i ugnen hihi!

Nähä nu blir det några sidor i min hungerspelen bok som snart är slut :o!!!! (Åh neeeeej!!!!) Och sen hoppas jag att sova gott. Längtar till att svetta ordentligt imon kväll på passet. Jag ville ju vara fin i min lilla svarta på julafton. Dumt att motivationen tar semester 2 veckor för tidigt :o 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: