sparvis.blogg.se

2014-07-11
23:45:00

Tiden går för fort....
Det är ju helt sjukt vad tiden går fort...
Man gör så mycket men ändå ingenting och helt plötsligt är nästan ännu en vecka över.
 
Idag har jag som sagt jobbat frukost och det kommer jag göra imon och i övermorgon med.
Nästa vecka är ajg bara ledig en dag.
Hoppas att min höft är bättre imorgon
med tanke på att jag stannade hemma från träningen idag och vilade den extra mycket.
 
Min älskling har inte haft så kul morgon,
när jag kom hem skulle han till tandläkaren på akuttid.
Så jag följde med till stan eftersom jag behövde införskaffa några saker.
Visade sig att det var tur han gick dit idag...
Sista dagen innan de ska ha 3 veckor semester 
och han har haft en rotinflammation iframtanden, så inget kul...
blir nog en del Ipren för mitt hjärta de närmaste dagarna <3
 
Min lilla shoppingtur idag...
:D
 
 
Så på stan var jag en sväng förbi H&M, letade efter några korta träningsshorts.
Såna med ett par tajta under och ett par lösare över.
Och de hade faktiskt till och med ett par på erbjudande, bara 50kr :D
Och de är jätte sköna! Haft de på mig hela dagen idag sen jag kom hem xD haha
Blev även några trosor och en ny BH, är det rea så är det eller hur? :P
 
En sväng vidare till Appoteket.
SKOSKARVPLÅSTER!
Me neeeeeed xD
De hade erbjudande på det med.
Ta två för 99kr!
Så det blev en förpackning stora och en med mindre.
Så nu har jag en stor och en liten på ena hälen
och en lite på andra foten på tån haha.
Hoppas det blir bättre nu och hjälper...
 
Och en runda till Intersport.
Äntligen införskaffat mig riktiga träningsstrumpor.
Kanske därför jag fått så mycket skoskarv på sistonde?
Fötterna kan ju inte andas lika bra i vanliga strumpor
plus att de tydligen är mjukare osv.
Köpte två för 99kr.
Ett par svarta (som jag tänkte om han vill kan Johan ta dem)
och ett par vita.
 

Kvällsmat?
Jipp, en nyttig smoothie :D
 
Gjort på....
naturell kvarg, hazelnut milk, banan, hallon, en klick honung och en näve baby spenat.
MUMS!
 
Tycker det är kul att den ser ut som en chokladshake när de var klarmixat haha :D
 
 
 
Och,
nu säger jag godnatt!
Imorgon är en nu dag....
Ska jobba vi 8 så
tack och hej för mig :D
Taggar: H&M idrottskläder, H&M sportwear, compeed, hazelnut milk smoothie, i love smoothies, kvarg, lindahls, löparshort, löparstrumpor, matig smoothie, mitt skydd mot skoskarv, naturell kvarg, rea på H&M, smoothie, smoothie med hallon spenat banan, smoothie med hasselnötmjölk, smoothie med spenat, underkläder med paljetter, älskar kvarg;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: