sparvis.blogg.se

2014-12-17
20:52:53

Tänkte att det skulle bli en plugga dag men....
Egentligen hade jag hoppats på att få mycket gjort med plugget idag men det gick inget bra :(
 
Inatt kunde jag inte somna alls trots att jag gjorde att jag brukade göra för att somna relativt snabbt.
Läste precis innan jag skulle sova och släckte när jag var trött...
men jag bara välste runt i sängen och försökte hitta ett läge att kunna sova gott men...
Vid halv 2 hade jag fortfarande inte somnat....
Sedan vaknade klockan halv 6 och det kändes fortfarande som jag bara hade blundat men inte sovit.
Så jag tillät mig att ta en sov morgon, gick upp kring halv 11.
Sedan gjorde jag lite allt möjligt och efter lunch hade jag tänkt sätta igång med plugget.
Pratade en lång stund med Isabell om ekonomi stuffz
När jag väl skulle börja gick det sjuuuukt seeeeegt....
 
Så vid kl 17 tänkte jag att jag drar till gymmet och rör lite på mig så kanske det flyter på bättre senare.
Drog dit och det blev ett "chill"-pass på löpbandet. Antingen skulle det bli 5km eller 60min.
Gick som uppvärming i 6,0km/h i 5min sedan drog jag på till 6,8km/h.
Jag hade glömt min drickflaska så det var rätt jobbigt men därför satte jag mål att hålla ut till 30min och sen får jag gå dricka lite.
Så det gjorde jag....
När jag fick höra att min älskling var på väg hem när han hade varit iväg hela eftermiddagen och jobbade med sin programmerings inlämning i skolan så var jag nästan vid 5km sträcket så det fick räcka.
 
Slutade med att jag fick en ganska okej gångtid för min del på dessa 5km.
det blev 44:23min. Svettig var man allt, och törstig ;)
Blev en Raw Bite Cacao och lite prat med min älskling.
Sedan dusch och lite fix, sen tog jag kvällsmat, blev samma som lunch fast hoppade riset.
 
Tror faktiskt att orsaken till att jag inte kunde somna var att jag åt kvällsmat för sent igår.
Klockan var lixom 23 :o men jag hade inte fått i mig tillräckligt med kalorier så vad ska man göra...
Hoppas på en bättre natt med massa sömn inatt så man taggar plugget och får något gjort imon.
 
Min hjärna funkar inte så bra idag så det ska bli myskväll istället.
Man börjar verkligen känna av att tentan kommer allt närmare....
Hjärna vill inte som den bör prestera då xD
Godnat :-*
Taggar: 5km, chillpass på löpband, hjärna har tagit ledigt idag, myskväll, raw bite cacao, sömnlös natt;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: