sparvis.blogg.se

2014-12-10
21:42:48

när man bara har protein och fett kvar att få i sig!
Känslan när man skriver ett helt inlägg på mobilen och sedan kommer åt tillbaka knappen och allt bara *puff* försvann -.-
Ahja... en gång till då...

sov väääldigt länge idag. Nästan till johan kom hem. Så jag hoppade frukost och lagade lunch istället. 

Det blev Pasta Carbonara med Chorizo idag. Inte ofta man lagar eller äter carbonara så det blir aldrig lika bra som på restaurang men det var helt okej gott ändå. Nog inte det bästa jag lagad men... undrar hur de får det att bli så krämig och god på restaurang :o


På grund av pastan blev det en del kollisar till lunch så hela dagens behov av kolhydrater var fylld redan efter första måltid.... mmmh vad ska man äta då? Som innehåller mycket protein och en del fett?

Upptäckte 2kg kycklingklubbor i frysen så de fick åka in i ugnen allihop med lite salt och en del cayennepeppar.  Mums!
Under tiden och när jag funderade på vad jag skulle äta som inte eller knappt innehåller kollisar städade jag i 2h så nu är det rent och fint hemma. Skönt!

Fixade också en del på uppsatsen i organisation ihop med gruppen på skype. Den ska ju trots allt lämnas in imorgon.

Sen blev det en klubba till mellis och av till bion med halva Johans klass för att titta på sista Hobbit delen. Den var bra, spännande och rolig men jag hade ändå förväntat mig liiiiite mer. 

Hemma igen blev det en till kycklingklubba men hade fortfarande en del protein och fett kvar att få i mig. Så min lösning på det fick bli dethär... MUMS!


En tomat och en mozzarella med basilika krydda (tyvärr ingen färsk men bättre någon än ingen ^^), lite olivolja och balsamvinägar.

och så var dagens lifesum värden räddade.
nu ska jag plugga lite till och kanske spela lite wii fit. Det är ju egentligen vilodag men ni som tränar lite vet hur det kliar i hela kroppen för min iaf vill göra liiiite.... ska ju inte träna bara spela lite wiiiii x) 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: