sparvis.blogg.se

2014-12-15
14:57:06

Back to Business efter en gotte helg
Igår kväll kom vi hen från Nässjö.
Det var en mysig och avslappnad helg hos svärföräldrarna. Med massor med god mat. Bland annat var det julbord på lördagkväll och jag var glad att jag höll planen under de senaste 2 veckor så jag kunde släppa tanken på det och bara äta vad jag känner för. Dock försökte jag inte äta så mycket kolhydrater. Och det lyckades ganska bra förutom på efterrätten såklart.
När vi kom hem igårkväll blev det att sätta sig med inlämningarna. Hann inte klart den ena så sitter med den idag.

Efter en riktig gottehelg är det viktigt att hitta tillbaka till rutinerna.
Till frukost idag blev det proteinpannkakor med lite sylt och en med choki. Trots alls bara 230kcal till frukost så var rätt nöjd och det var gott med!


Till lunch blev det lövbiff i senapssås med fullkornpasta och minimorötter och ärtor.
Gott!


Så nu blir det att göra klart inlämningen och skicka in den så man kan dra till gymmet lite senare. :-*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: