sparvis.blogg.se

2014-07-12
19:46:00

Lördag = Protteglass :D (Med ultra och argi)
Jobb 8-12 imorse igen.
Gick fint.
Imorgon blir det samma igen
och sedan en dag ledigt (om man inte blir inringt, haha)
 
Ville unna mig något idag och hittade på något eget som jag läst lite om liknande att man kan göra.
Jag åt nämligen glass till kvällsmat.
Inte vilken som helst....
utan egengjort proteinglass! :D
 
Ingredienser:
Forever Ultra Choklad, Argi+, Hazelnut drink, banan och baby spenat
 
 
 
Det ser ut som typ bajs, men GUD VA got det var :D :D :D
Smakade typ som choklad-bananglass! *___*
Mätt och belåten nu MUMS!
 
Så bara heller in allt i mixxern och sedan hälde jag upp det i en skål som jag ställde i frysen.
Ungefär varje 15-30 min gick jag dit och rörde runt,
så att det blir lite extra fluffigt.
 
Föresten så var jag rätt träningssugen idag...
Dock så hade gymmet bara öppet mellan 11-14 idag (fuck, sommarschema xD)
Och egentligen har jag en inlämning att göra....
men vad gör man inte för att dröja på tiden för att ta tag i allvarliga saker xD
glass, måla naglar, skriva blogg, titta på när älskling spelar diablo 3 osv osv hahahaha
Nähä får la ta mig i kragen nu och börja,
blir inte bättre för att man inte börjar, eller hur? :)
Taggar: argi glass, argi+, hemmagjort glass, hemmagjort proteinglass, nyttig glass hemmagjord, proteinglass, protteglass, spenat glass, spenat och proteinglass, ultra chocolate, ultra glass, ultra shake;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: