sparvis.blogg.se

2014-12-12
17:42:30

En myshelg i svenska höglandet
Igår hände det inte mycket. Varit i skolan hela dagen och varit assistent när en klass spelade företagsspelet. Fick vara bank, kund och revisor samtidigt. Det var väldigt roligt men man blev väldigt trött mot slutet.
strax innan lunch var det seminarium om excel inlämningen också men det gick super. Hon hittade inte mycket att kritisera och tycjte vi har gjort ett jätte bra jobb. Wiiieh! :D
väl hemma var det inget slappande eftersom inlämning av organisations uppsatsen väntade. Sedan däckade jag vid strax efter kl 12. 
verkligen ingen tid över till träning även om man planerat eller prioriterat det....
så blir det ibland. Får köra på lite extra nästa vecka. Några vilodagar kan ju också ge mer energi... får la hoppas på det ;)

Idag vart det dags att bära av mot Nässjö, svenska höglandet. Eftersom det var onödigt att köpa någon mer mat när man ändå skulle iväg några dagar bestämde vi att äta frukost ute. Någonstans där johan aldrig ätit frukost förut...


Johan åt en rågmacka och pannkakor. Jag åt äggröra pch lite bacon samt en McToast med ost och skinka och drack en kopp gott svart te för att vakna till.
Efter en lång bilresa med en sovande Johan bredvid och julmusik på hög volym gick vi och åt lunch med Johans mamma och styvfar.
Sedan sov vi lite middag. faktiskt skönt att kunna göra det ibland även om man inte ska vänja sig vid det haha!
Blir mest en lugn dag och helg. Imorgon är det dags för Julbord med Ängsmaskincentralen. Ska bli gott.... och jag tänker inte skriva in vad jag äter på julbordet och bara ta allt jag är sugen på och äta vad och hur mycket jag vill. Sedan blir det återgång på söndag till planen ;)
Kan bli dålig uppdatering i helgen. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: