sparvis.blogg.se

2014-12-08
00:27:14

Intensiv dag och god kvällsmat
Idag har jag varit i Fågelmara nästan hela dagen.
Åkte till Isa efter frukost, eller bättre sagt med, tog nämligen med mig min Forever Ultra Choklad och en handfull mandlar. Man håller sig mätt längre än man tror eftersom det innehåller så otroligt bra näring för kroppen.
Sedan har vi suttit med inlämning för Ekonomistyrning (kursen vi läser just nu på ekonomprogrammet) hela dagen.
Koppla celler här, fixa databas där, oops det gick inte ihop, gör om gör rätt, kontrollera med exempel....
Japp man blev rätt trött i huvud efter så sådär....9 timmar? :o
Min nu är det klatt och inlämnat, skönt!
 
Vi åt god lunch, tack för maten Isa! :D
Strimlad fläskfilé i egengjord typ gräddsås med Route pastahjul!
Mums, var länge sedan man åt fläskfilé, eller ja fläsk överhuvudtaget, gottis! :D
 
Eftersom jag använder mig utav Lifesum nuförtiden för att hålla koll på vad jag får i mig under dagen
hade jag inte många kollisar kvar för dagen. Men en hel del protein och fett skulle jag behöva få i mig för att hålla planen. Så middagen blev följande, vilket resulterade i att planen hölls rätt så bra.
 
Innan ni fuskar, försök att gissa hur många kallorier ni tror denna tallriken omfattar.... bara gissa och kolla hur långt ifrån ni var, lämna gärna en kommentar omv ad du gissade, bara kul :D
 
 
För det lilla jag hade kvar unnade jag mig två bitar mörk choklad för att jag varit så duktig idag med plugg osv.
Ses snart! :-*
 
Taggar: ekonomistyrning, grapefrukt, gul kiwi, kycklingfilé, kycklingfilé med honung, lifesum, middag, middag på 680kcal, räkna kalorier, tomater mozzarella och basilika;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: