sparvis.blogg.se

2014-12-17
14:52:00

Fisk onsdag
Imorse kände jag verkligen av att jag testade ny träning igår. Mina ben och axlar är typ döda (läs träningsvärk) och tror det är på gång i ryggen med. Kanske inte var helt dumt med ett intensivt kettlebells pass ändå. ;)

Idag blev det tre stekta ägg till frukost med salt och cayennepeppar.  Mums!

Och nu sitter jag och mumsar i mig lunchen.
inte ofta jag använder mig av färdigsåser men idag provade jag en. Det var 2 för XX erbjudande sist vi handlade på Maxi så var lite sugen att testa. Ibland köper jag sånt för att få ny inspration till egen matlagning.
Så det blev en såsblandning av Tomat och örter där man bara behöver tillsätta lax.
Till det blev det ekologisk jasminris och bistrosallad, cocktailtomater, gurka. Gott!


Kommentarer:
#1: felicia

gott :)

2014-12-17 @ 17:05:44

Mums!

2014-12-17 @ 20:10:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: