sparvis.blogg.se

2014-05-02
19:59:00

Hejdå pushups på knän och hej till mina pluggassistenter :D
På morgonen vid 9 var jag på väg till gymmet.
Gick dit som uppvärmning.
Körde sedan 4 intervaller
30 sek gå 6,5km/h
30 sek jogga 11,0km/h
30 sek springa 15,5km/h
+ jogga lätt 4 min i 9,0km/h

Sedan blev det styrkeövningarna.
När jag var på sista rundan kom jag på att jag glömde bänkdips, men men
körde iaf allt annat xD
 
 
Kettelballswing 14kg, Rep: 15, 15, 15
Hantelutfall bakåt 2x6kg, Rep per ben: 12, 12, 12
Pushups VANLIGA/på knä, Rep: 5/10, 5/10, 5/10
Highknees på plats, så snabbt jag kan, 20 Rep på varje ben x 3
Squat med 7kg medicinboll, Rep: 15, 15, 15
Wide-Grip lat pulldown 13kg+en extra vikt (tror 500g), Rep: 12, 12, 12
Medicinboll sprattelgubbe 7kg, Rep: 15, 15, 15
Lutad pushup VANLIGA, Rep: 12, 12, 12
Hantelbicepscurl 6kg, Rep: 12, 12, 12
Side lateral raise 3kg hantlar, Rep: 15, 15, 15
Enarmad hantelrod 8kg, Rep: 15, 15, 15
Är så stolt över mig själv!
Att jag äntligen kan köra några riktiga pushups :D
till och med 5 stycken i rad, hade nog kunnat ännu fler om jag hade tvingat mig som fan
men ville ju att de skulle vara rätt också så vi kör en repetition i taget ;)
Snart är det säkert 10 :D wooohoooo så stolt asså!
 
Den känslan när man äntligen slippar göra enbart "nybörjar-pushups" alltså på knän
är bara så obeskrivligt gött! :D
 
Kom även på att jag glömde stretcha före träning,
men stretchade lite extra efter kan man säga :P
Sedan fick jag skjuts hem av älski som varit duktig och varit i skolan.
 
 
Tänkte ta tag i plugget lite och två små busar tänkte att de skulle hjälpa till lite xD
Blev inte så mycket, kör hårt imon istället.
Nu ska jag snart skypa med mammi och titta på barnbilder från min bror,
trots allt snart dags att fixa studentplaket till honom ;)
Taggar: 3 veckors träningsplan, ashley conrad, bodybuilding.com, clutch cut, cut the crap, cut the fat, dont give up your dreams, get clutch cut, never give up, never quit, två små busar, äntligen riktiga pushups;

Kommentar:

så söta bilder!

Svar: Tack :D
Jennyy Fjärilsdotter

2014-05-02 @ 20:12:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: