sparvis.blogg.se

2014-05-30
23:17:00

Gratis as snygg rakhyvel!
Fick hem min nya rakhyvle igår.
Den heter Dorco Shai och har 6 rakblad.
Är den inte skit snygg? :o
 
 
Det är super enkelt att beställa hem från deras hemsida
det enda man står för är frakten på 39:- kr
och för det får man en rakhyvel och två rakblad samt en hållare så man kan hänga upp den fint i duschen.
Det enda man ska ha koll på är att man automatisk blir prenomerant på nya rakblad.
Men man kan enkelt logga in med hjälp av fakturen (på fraktkostnader alltså) på hemsidan
och justera själv efter behov när man vill ha nästa leverans eller om man inte vill ha någon mer alls.
 
 
Utseende mässigt är jag redan super nöjd så nu gäller det bara att prova den för första gången med :D
Jag har bara använt billiga engånghyvel i typ hela mitt liv så det ska bli spännande :P
Taggar: 6 rakblad, betala enbart frakten, dorco shai, double 3blad system, for women, för kvinnor, gratis, gratis akhyvel, praktisk, sex rakblad, shai, shai rakhyvel, snygg, två rakblad;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: