sparvis.blogg.se

2014-05-01
21:47:00

Blev plugg och vila idag
Träffade mig med I i skolan vid 11 typ.
Jobbade en del med grupparbetet.
Gick både framåt och bakåt xD haha
Men vi kom iaf en bit på vägen :P
Imorgon blir det mer....
 
Vi skildes åt vid halv 4 och då var det ingen mening att dra till gymmet för mig.
Hade ingen mat i med, var hungrig och gymmet skulle stänga om 30 min.
Men det var ju redan det jag gissade på.
Så imorgon blir det på att igen.
Istället blev det lite gott idag.....
Ibland får man, även om det känns som att ibland är lite för ofta nuförtiden...
Ahja, kan iaf rekommendera denna underbara chokladen x)
 
 
Taggar: 70% kakao, extra vilodag, marabou, mörk choklad, plugg, premium 70% cocoa raspberry;

Kommentarer:
#1: Anna

Oh den är supergod! :D

Svar: Sant sant, alldeles för gott ;) Och ännu godare när de legat i frysen innan :D <3
Jennyy Fjärilsdotter

2014-05-01 @ 21:54:03
#2: Ulrika

Sjukt god choklad! Jag äskar mörk choklad! :D

Svar: Ja den var verkligen god hihi :D Jag med!!!!! Godaste! Som man nästan kan äta med bra samvete också för det är ju mycket nyttigare än annat godis och choklad x) hihi. Btw fin blogg du har med :D
Jennyy Fjärilsdotter

2014-05-03 @ 21:56:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: