sparvis.blogg.se

2014-03-12
09:29:46

Vilken underbar morgon! - Catching Fire - Day 5 (vilodag!?)
Tidig morgon idag.
I alla fall för vad jag kan säga är tidigt för mig vid tillfället.
Såklart har man haft andra perioder då tididgt var att gå upp kl 5 :)
 
Vilket underbart väder!
Nästan så det lockar en att dra ut en sväng idag med.
Catching Fire dag 5 är egentligen vilodag, eller valfri aktivitet.
Får se hur det blir för mig :)
 
Njöt av en god frukost med makrill i tomatsås och kokta sockerärter
i solen med blicken till havet!
Känner mig så bortskämt just nu! :)
 
 
De två busar fick hallon, blåbär och björnbär igår.
De såg ut som två krigare, hela näbben rött och fötterna med ^^
Buren och lampan som står bredvid ser också ut som krigsfält.
Haha, men så blir det när man får sina favorit bär antar jag? :)
Nu letar de efter bitarna de kvätte iväg igår när det var klabbigt.
Det hänger torkade bitar lite här och där i burgallret som de klättrar till och mumsar på.
Det måste verkligen vara gott asså ;)
 
Nähä nu ska jag plugga lite Civilrätt,
See ya guys :D
Taggar: 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, björnbär, blåbär, bortskämt, busungar, catching fire, catching fire 30 day challenge, choklad från karlskrona, frukost, frukost i vårsolen, hallo, havsutsikt, krigsfåglar, lchf frukost, ny utmaning, små älsklingar, sparvar älskar bär, sparvpapegoja, trossö, underbar morgon, underbart väder, utmaning, älskar havet;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: