sparvis.blogg.se

2014-03-01
22:57:00

Dag 9 - Fiskfrukost, bortglömt lunch, hemmaträning och lördagsmys
Idag började jag dagen med
Makrill i tomatsås blandad med en klick turkisk yoguhrt,
två frökex med smör och brieost, och tre ost-skinka-rullor
GOTT!
 
 
Sedan så tog jag tag i plugget som jag lovat mig själv igår.
Jag pluggade och pluggade....
Skrev på datorn, sprang på toa, drack te, plugga, läsa, skriva, makera
Jag var super duktig!
Klarat av att jobba igenom bokmaterial från förläsning 1 och 2 och till och med börjat på 3:e :)
Åh va jag känner mig duktig! :D
Nu väcks plugghästen till liv igen ;)
efter några veckors återhämtning av energi... hihi
 
När jag sedan kikade på klockan var den redan 16! :o
Jag var inte ens hungrig fastän jag inte ätit någon lunch. ahja... ^^
Tiden går fort när man koncentrerar sig och jobbar på!
 
Tänkte jag förtjänade en lite paus.
Så jag tog fram min fina träningsmatta och mobilen.
Gjorde passet jag skulle kört idag. Så tror jag kommer sjukta upp allt med en dag.
Det bör la vara samma sak ändå då ;)
Blev alltså Sweat and Shape på 30 min.
Blev riktig svettig och kände att mattan började glida lite när man svettades en del. 
ahja funkade ändå :)
 
Sedan kände jag att jag nog bör få i mig lite näring.
Så jag åt resterna från lasagnen.
Nu var det slut på det med då.
Undrar vad jag ska hitta på imorgon att laga.... :)
 
Jaha en halv timme senare var vi på väg till hemmakväll för att hyra film.
Vi har ju båda varit så duktiga så det förtjänade vi faktiskt! :)
Även en sväng in till grönsakshandlarna för att köpa mitt lördagsgodis :D
 
 
Vi såg World War Z,
jag var väl lite sådär sugen på den för man har ju redan sett så många zombie filmer på sista tiden.
Men den var faktiskt riktigt bra!
För första gången är zombiesarna inte sjukt långsamma och sega utan tvärtom!
De var sjukt snabba osv.
Verkligen en film som var spännande från början till slut kan jag säga!
Kan verkligen rekommendera denna :)
 
Nu sitter vi och spelar lite,
Japp döm mig inte, ibland får man väl göra det med ^^
 
Och sedan kanske det blir en film till?
Eller så blir det med film imorgon :)
Taggar: 30min, bortglömt lunch, brieost, ekologisk frukt, ekologisk mat, frökex, grönsakshandlarna, hemmakväll, hemmaträning, hyra film, juridik, juridisk översiktskurs, lördagsgodis, makrill i tomatsås, mango, mer plugg, nike training club, ntc, plugg, plugga ikapp, runner runner, skinka-ost-rulle, snitch, sweat and shape, the rock, turkisk yoghurt, vindruvor, world war z;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: