sparvis.blogg.se

2014-03-20
22:00:00

Dag 27 + Dag 28
Dålig uppdatering, sorry
har inte mått så bra.
Åt lunch i skolan igår...
för första gången....
och jag är osäker på om jag ska göra om det....
 
Mådde konstig i magen efter och sovit hela eftermiddagen igår och
hela för- och eftermiddag idag.
Jag som aldrig brukar har problem med magen längre.
Känns väldigt konstig.
Har iaf inte spytt eller så men så fort jag reser mig upp känns det som 
en sten åker ner i magen osv.
Jätte konstig känsla och bara bubbla....
Blir lite extra Aloe, probiotik osv för extra vitaminer,
mag-tarm-te och lite sånt
 
Igår var det ju ändå vilodag fram Catching Fire
men fick lägga till en extra idag och vet inte än hur det blir imorgon.
Antar att det kommer bli en till.
Vill inte träna när jag bara är halv bra utan vänta ut så man är på topp igen
så det inte är nån risk att det kommer tillbaka,
onödigt ju.
 
Väldigt opassande dock,
jag som precis blivit glad att jag ungefär kommit ikapp med plugget
(tenta om en vecka)
Och nu detta....
ush...
 
Ikväll har jag kunnat göra några tentamenfrågor iaf....
Hoppas jag orkar plugga riktigt imorgon igen iaf
även om det blir plugg i sängen.
 
Har ätit lite
men ärigt talat inte brytt mig så mycket om vad det var
tog bara vad jag var sugen på.
Ändå bra att jag är sugen på mat,
annars hade jag kanske oroat mig för värre sjukdom.
 
Ge mig några dagar så är jag på topp igen.
Förhoppningsvis. Måste...
Taggar: extra vilodag, hängig, lyssna på din kropp, ush;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: