sparvis.blogg.se

2014-03-19
08:37:03

Dag 26 - Hann inte uppdatera igår
Till frukost
käkade jag upp sista bitarna av knäckebröden som var över,
får nog baka nya idag :)
Med skinka och advokada (tack för tipset ida) jätte gott! :D
Och en halv advokado med resten av skagenröran.
 
 
Sedan vart det dags att dra sig till skolan för lite plugg.
Man kan ju ändå koncentrera sig bättre där än hemma....
 
Satt i bibblan med sällskap av mina civilrätts böcker och min termos med grönt te <3
(ekologiskt grön te, inte de sorter som har socker i sig fast det inte står på innehållsförteckning...)
 
Och likadant ser det ut just nu....
 
Vid 12 slutade Johan och det var dags att dra hem.
Åt upp resten av omletten.
Och efter en liten paus så körde jag Catching Fire passet.
Upptäckte att de ska ha en ny utmaning som börjar den 24:e
får se, funderar på att köra den nya samtidigt....
 
Kan iaf säga att idag känner jag ordentligt i låren och i rumpen av gårdagens pass!
 
Nån gång under dagen hängde jag med Johan till tandläkaren med.
Det gick fort, de sa att Johans tandkött ser mycket bättre ut och att han bara fått väldigt lite tandsten
så han behöver bara komma en gång om året framöver :)
Tyckte de hade en mycket söt statyr där....
 
 
Sedan vart det snart dags att dra sig till friskis.
Var duktig och gick idag, försökte hålla lite snabbare tempo
men ändå så att man inte kommer fram genomsvet...
Passa barnen.
De var otroligt snälla igår,
en söt liten kille som jag träffade för första gången,
pusslade och lekt.
När han drog hem kom två söta kaosbröder och en liten flicka.
Men efter 20 min fick de för sig att bygga sängar och titta på film.
Så det var skönt och avslappnande för en gångs skull :)
På väg hem tänkte jag att jag kunde jogga,
kommer ju snabbare hem plus att man tränar lite extra.
Men de byxorna jag hade på mig var ett helvete...
åkte ner jämt...
Men men, jag försökte iaf xD
 
Till kvällsmat blev
köttfärsfyllda paprika, hade ingen riven ost för granering
så fick blir riven haloumi ;)
Gott!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: