sparvis.blogg.se

2014-03-17
22:33:46

Dag 25 - Pluggdag och löprunda med älskling! :D
Dagen började kl 8.
Gick upp åt frukost, mitt egna knäckebröd (så himla god och nästan slut redan xD)
med diverse pålägg :)
 
Sedan skämde jag bort min hud lite med Sonya Serien innan Anna skulle få låna den från och med idag :)
Blir spännande vad hon kommer tycka om den.
Alltid kul att få åsikter från andra om produkter man själv älskar! :D
 
En runda till skolan från 10-12 så man kan koncentrera på plugget ordentligt.
Gick rätt bra, snackade en bra stunde med Anna också.
 
Tillbaka hemma blev det att slänga ihop lite av resterna från Wok-middagen.
Blev fläskfilé bitar med paprika och champinioner i créme fraiche med tomat-feta smak.
 
 
Sedan lite paus med plugg
och därefter dags för dagens Catching Fire pass (se föregående inlägg).
Några minuter paus och mer plugg.
Gick rätt bra idag. Läste i Civilrätt-boken för 2 föreläsningar.
 
Ynnade mig en grapefruit idag, gott!
 
Vid kl 19 hade jag övertalat min älskling att hänga med mig ut en runda.
Ville ju inte springa själv när det är mörkt ute men var ändå sugen.
Så kul att han hängde med! :)
 
Blev en runda på ca 3km.
Rätt bra för Johan som inte tränat kondis på säkert 2 år :)
Halva vägen gick bra och jag höll till och med ut utan att pausa!
Körde några intervall: gå, jogga, sprinta från stolpe till stolpe också.
Sedan efter kanske 500m fick Johan problem med slemm i halsen så 
på vägen tillbaka joggade jag i gångtempo och körde mest några löpnings kvalitets övningar.
tipping, höga knän, hälkick och lite sånt.
 
Fick mycket energi utav att Johan hängde med så jag till och med förbättrade min tid på 1km med några sekunder. :)
 
 
Väl hemma blev det först en stund paus
och sedan en omlett på
3ägg, mjölk (grädden var slut), salt, cayennpepper, ingefära, riven ost, paprika, några bitar kycklingfilé och några cerrytomater.
Gott!
Sparade hälften till imon.
 
 
Nu säger jag
GODNATT :)
Taggar: 3km, champinjoner, fäskfilé, kvällslöpning, löpa med älskling, löpkompis, löpteknik, omlett, omlett med paprika, paprika;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: