sparvis.blogg.se

2014-03-12
22:35:00

Dag 20 - Vilodag och mega trött.
 Jaha...
Blev ändå en vilodag idag.
Men imorgon ska jag ju på Friskis uteträning.
Får se hur det blir, hoppas de inte springer suuuuper fort haha ^^
 
Blev en del plugg idag.
Lunch glömde jag nästan ta kort...
Så jag tog kort när jag nästan hade ätit upp xD
Märkt lite skillnad till de förregående veckorna...
Mer hungrig typ. Vet inte var det kommer ifrån?
Kan det ha att göra med ladysveckan? mmmmh.
Får avvakta.
 
Här min lunch:
Kycklingbröstfilé med cayennpepper, gräddsweetchillisås och blomkolris.
 
 
Sedan vart det lite till plugg.
Och gick en sväng till Grönsakshandlarna.
Ville egentligen lämna in mitt CV med.
Dock var det en tjej där idag som jag inte sett där förr,
så kände att jag gör det nästa gång, egentligen helst när chefen är det men mmmh.
 
Köpte lite Grape, Tomater och basilikakruka.
Sedan provade jag en sån Raw-Bite med smak cocos.
SJUKT VA GOTT!!!!
 
Kollade lite på vad för kokosolja de hade där och var inte helt säker hur man ser att den inte har någon smak.
Tydligen har ju Kung Markattas smak.
Fanns en annan där men beskrivningen och allt var på franska så fattade inte riktigt mycket ^^
Frågade hon från affären men hon visste bara att den ena inte luktade...
Bestämde mig för att kolla upp det lite närmare och köpa nästa gång istället :)
 
Sedan gick jag hem och vi skulle dra och småhandla lite.
Tänkte man kunde passa på och kika in på coop när det ändå ligger bredvid.
Hört att det ska vara så mycket bättre val där angående ekologisk osv.
Det är en coop extra, visste inte riktig vad det betydde.
Det var så tomt med folk där....
och alla förpackningar var typ sjukt stora.
Kan det vara så att det är det var Extra står för? Mh...
 
Slutade med att vi gick in till Maxi i vart fall.
Kände mig mycket mer hemma där.
Kanske får avvakta med att handla på Coop ändå till man har studerat klart ^^
 
Småhandlar...
alltså blev det ägg, mjölk, bregott, pålägg: skinka och ost, smör, advokado och lite annat.
Hamnde ändå på 500kr
men men :)
 
När vi kom hem var jag suuuuper trött.
Kanske för man gick upp ovanligt tidigt?
Åt en skål av min thaifisksoppa och två frökex med smör och brie.
Hade kunnat lägga med vid 21 så trött vart jag....
 
Men istället satt jag och dröjde ut tiden...
Åt en mango, MUMS! <3
 
Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Hungergames tills jag däcker!
Natti! :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: