sparvis.blogg.se

2014-03-09
20:28:55

Dag 17 - Första loppet utomhus och invigning av nya träningskläder! WOHO!
Till frukost blev det 
2 skivor lchf-bröd med smör, turkisk yoghurt och makrill i tomatsås!
MUMS!
 
 
Sedan fixade jag lite i hemmet.
En stund efter det tränade jag mitt Catching Fire pass som sagt.
 
Efteråt ville jag att Johan skulle färga mitt hår, för det var dags igen,
så jag äntligen kan gå duscha.
Sagt och Gjort!
 
 
Blev ganska mörk, var min första känsla.
Men eftersom det alltid tvättas ur en del så tror jag det kommer bli rätt bra faktiskt!
Fortfarande lite ovant med mörkt hår efter att ha varit blond i typ ett år :)
 
Sedan satt jag mig och svarade på några tentamenfrågor om avtalsrätten.
Efter det var det dags för lite näring.
Blev en skål med vitkålgryta. Gott! :D
 
Sedan fixade jag lite i köket och hjälpte Johan med sin mat lite.
Han åt fattiga riddare med bacon och ekologisk ljus sirap.
 
Sedan var det bara en känsla jag fick....
Ta på träningskläderna och ut och spring :D
Så det blev en invigning av kläderna jag köpte igår!
Så jävla sköna! Ångrar inte en enda krona! :)
 
 
Riktig nöjd med först utomhuslöpningen faktiskt!
Till skillnad från att springa på löpbandet då jag drack minst en liter vatten under 5km löpning,
lite varje 500ml en stor klunk.
Drack jag inget nu, för otumplig att bära på vattenflaska.
Provade en ny löpningsapp med Nike+ Running!
As skön app!
Säger varje 500m (efter inställning) till att man klarat det och motiverar!
Man kan även göra egna utmaningar och bjuda in sina vänner till det :)
Blir nog 3-4 gångar löpning utomhus nu framåt! WIIHIIIIII! :D
Så skön!
 
 
Rätt nöjd med tiden för att springa utomhus för första gången.
Nu blir det att jobba emot 30min! :)
 
Till kvällsmat blir det nog bara något lätt,
en skiva lchf-bröd med brie och salami kanske och ett ägg? :)
Låter inte helt fel.
 
Nu ska jag snacka lite med min underbara mammi på Skype
och sedan blir det plugga resten av kvällen.
 
Cheers! :D
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: