sparvis.blogg.se

2014-03-02
23:17:00

Dag 10 - Latis söndag och plugg
Vaknade vid 10 och tänkte
"äsh en halvtimme till är nog okej...."
Sedan vaknade jag först vid 12.
Halva dagen hade redan gått....
Jag som hade... ganska många planer för idag.
 
Ahja, upp och hoppa.
Äter frukost.
En advokado med skagenröra, så himla gott <3
 
Sedan satt jag mig med plugget ett tag.
Kom en bra bit.
Snackade en bra stund med borsan för att planera lite inför sommaren.
Så nu är det nog snart dags för bokning av färjan mot Tyskland i sommar!
Det är ju ändå så att lilla Mormor fyller 70! :)
Funderar på att överraska henne med att komma på födelsedagen istället för några dagar senare...
Frågan är bara om jag kan hålla tyst så länge x)
Tur hon inte kan läsa min blogg xD haha
 
Sedan sökte jag ett antal sommarjobb som fanns på Arbetsförmedlingen.
Några som receptionist på olika ställen och som servitris.
Får la se,
sen får man gå en runda på stan iveckan med
och lämna in några CV öga mot öga.
Skulle vara hur awesome som helst om jag får jobba hos Grönsakshandlarna.... ^^
 
Åt ingen lunch idag heller.
Åt ju ändå typ frukost till lunch så... :)
Till kvällsmat blev det ungsbakad lax, egen gjort hollandaise (för första gången! blev helt ok) och grönt stekt sparris samt ett kokt ägg.
 
 
Ingen träning idag,
Blev en riktig latis söndag istället.
Känner att jag varit dolig med träningen i veckan.
Men kanske lit för att Johan inte kunnat träna på grund av att han har ont i typ nyckelben området.
Vet ju inte vad det är så han har fått vila ett antal dagar.
Idag vart det lite bättre så imorgon ska nog jag träna igen,
får se om Johan vågar eller om det kanske blir en vilodag till bara för säkerhets skull.
 
Blir nog bara lite filmmys nu och sen säng <3
Godnatt!!
Taggar: advokado, brunch, filmmys, grön sparris, hemmagjord hollandaise, latisdag, sommarjobb sökning, söndag, ungsbakad lax;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: