sparvis.blogg.se

2014-03-13
12:19:10

Catching Fire - Day 6
Japp,
igår var det alltså vilodag i Catching Fire
och eftersom jag var riktig trött igår tog jag mig faktiskt en vilodag.
Men idag var det på att igen!
 
Riktig jobbiga övningar idag känner jag...
Svettet bara rinner trots att det BARA var 12min.
 
)
 

4 Exercises for 3 Rounds

50 Seconds of work + 10 Seconds of  Active Rest

 

Are you ready to Hiit it with Melissa?

* High Knees*

1) Power Pushups

*High Knees*

2) 180 Degree Long Leaps

*High Knees*

3) Plank Leg Lift + Kick Out

*High Knees*

4) 10 Switch Mountain Climbers + 10 Bicycle

 

Sedan står det

Om man verkligen vill utmana sig själv kan man köra en till 12min pass och välja någon av föregående dagarnas video.

Ska kanske göra det, beroende på hur jag känner sen.

Ska ju iaf köra en till aktivitet idag,

nämligen första gången uteträning på Friskis.

Spännande att se hur det blir och vad vi ska göra.

Det finns bara 20platser så jag hoppas verkligen att det finns en till mig ^^

 

Nu ska jag köra på med plugget tills det är dags för löpning.

Taggar: 12min om dagen, 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, catching fire, catching fire 30 day challenge, ny utmaning, utmaning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: