sparvis.blogg.se

2014-03-11
13:24:40

Catching Fire - Day 4
Sådär,
då är även dag 4 i utmaningen avklarat!
Nu blir det att laga mat, plugga ännu en runda så att maten hinner smälta lite
sedan tänkte jag ta mig ut för lite löpning.
 
HÄNG PÅ DU MED!
KOM IGEN :D
 
 

It's 6 exercises - 30 Seconds of Work, 10 Seconds of Rest for 3 Rounds

Exercise Breakdown

1) Front/Back Lunge 
2) Push Up + Knee In
3) Dip Station Crunch
4) Jumps
5) Reverse Plank
 
Hade ingen sån ställning.
Så till Push Up + Knee In tog jag bara en vanlig stol
och för Di Station Crunch gjorde jag istället vanliga Sit Ups.
Man får hitta liknande alternativ om man inte har alla redskap,
men funkar ändå!
 
Under de 12 minuterna känner man att det är tungt men
själv är jag inte alltid jätte trött
men nu efter ... svettet bara rinner nerför ansikte, rygg, bröst osv.
SKÖN KÄNSLA!
Taggar: 12min om dagen, 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, catching fire, catching fire 30 day challenge, ny utmaning, utmaning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: