sparvis.blogg.se

2014-03-10
13:39:00

Catching Fire - Day 3
Dag 3 av utmaningen avklarat!
Bara 27 dagar återstår ;)
 
KOM IGEN HÄNG PÅ UTMANINGEN! :D
Det är jätte kul!
 
 
10 sec "rest" - do the plank, 50 sec work. - 2 Rounds
 

Exercise Breakdown

*Rest: Plank*
1) Elbow Ups
*Rest: Plank*
2) Double High Knees
*Rest: Plank*
3) Burpee + 2 Push-ups + 2 Knee-ups
*Rest: Plank*
4) Double High Knees
*Rest: Plank*
5) Superman Swings
*Plank*
6) Double High Knees

 
Nu är det plugg som gäller.
Innan träningsstunden var jag helt trött och vill helst lägga mig en stund.
Men jag bara körde för jag vet att man får tillbaka energi och kraft efter träning!
Så nu orkar jag köra på!
WOOHOO :D
Taggar: 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, catching fire, catching fire 30 day challenge, dont give up your dreams, häng på, joina, joina joina, kom igen nu!, never give up, never quit, ny utmaning, utmaning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: