sparvis.blogg.se

2014-03-26
00:24:00

Catching Fire - Day 16
Idag vart det vilodag.
Tog det för vad det var angående träning
eftersom det vart mycket annat att göra inför tentan osv.
 
Plugg på förmiddagen.
Sedan tog jag paus för att äta, baka citronsockerkaka, städa lite osv.
Sedan en stund till med plugg.
 
Vart en sväng till skolan för att träffa Anna
Så kul att hon tyckte om Sonyaserien :)
Snackat lite om allt möjligt
och sedan av till Optikern för att hämta glasögonen.
 
Resten av dagen spenderade jag i sällskap av denna
samtidigt som jag provade mina nya glasögon :D
 
Vad tycks????
 
 
Blev i alla fall klar med alla kapitel och tillhörande övningsuppgifter i Civilrätt som vi skulle läsa.
Var på tiden med,
eftersom det bara är en dag kvar nu...
IMORGON blir det sista plugget inför Jöken-tentan.
Måste markera osv i lagboken imon med.
Uff mycket kvar att göra!
BLÄH!
 
När jag kunde bocka av och slänga denna boken i väggen,
städade jag lite, sorterade massa papper som lång överallt och fixade lite tvätt.
Något som inte hunnits med så mycket under den sista intensiva pluggperioden.
Men men...
 
Imoron förmiddag kommer Isabell förbi
och vi ska plugga ihop typ hela dagen!
Skönt att inte plugga själv ibland, då kan man diskutera och sånt.
Tycker man lär sig mycket utav det!
Speciellt i kurser som denna
då man kan förklara från olika synvinkel hur man tänker i olika fall osv.
 
Men nu blir det sängen!
Kolckan är redan alldeles för mycket!
Godnatt :)
Taggar: 12min om dagen, 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, catching fire, catching fire 30 day challenge, civilrätt, glasögon?, hiit, jöken, lagbok, läsglasögon, massa plugg, släng dig i väggen, snart tenta, äntligen!, övningsboken;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: