sparvis.blogg.se

2014-03-26
00:15:52

Catching Fire - Day 15 (igår)
Blev sen träning idag eftersom det varit lite fokus på annat först.
 
Förmiddagen gick jag och Johan runt och delade ut lite CV.
Gick rätt bra för oss båda tycker jag.
Hoppas hoppas hoppas
att man får nåt!
Ska gå runt en gång till nån gång  veckan.
 
Tittat på ett par super sköna och snygga löparskor med.
Både jag och Johan....
Frågan är om man ska köpa dem
och om det inte spricker månadens budget... mmmh
får räkna lite på det.
Ska i alla fall hämta mina glasögon imorgon.
Det är nog ändå prio ETT före skorna.
 
Sedan var det tryck på att lämna in sista hemtentan för juridiken.
När man väl sätta sig ner, fokusera och koncentrera sig
flyter det på rätt så bra.
Så nu är det inskickat och klatt!
Då kan man i lugn och ro (3 dagar kvar *hosta*) plugga vidare till tentan!
 
Tyckte vi kunde belöna oss med nåt extra gott ikväll när man varit så duktig.
Så fixade hemma gjort lasangne MUMS!
In i ugnen och under den halvtimmen den ska gräddas var det dags för dagens träning.
 
Lite sen idag som sagt 
men bättre den bli av sen än att den inte bli av alls :)
 
 
Oh man....Melissa is gonna kick your BUTT today.

What You Need
>Timer
>Sand Bag

3 Rounds: 
50 Seconds of Work + 10 Seconds of Active Rest


*High Knees*
1) Krav Burpees
*High Knees*
2) Jump Squat Kick Out
*High Knees*
3) 3D Push-Ups
*High Knees*
4) 2x V-Ups
 
Are you ready?
Taggar: 12min om dagen, 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, catching fire, catching fire 30 day challenge, ekonomstudent, koncentration, ny utmaning, plugg, utmaning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: