sparvis.blogg.se

2014-03-23
15:00:33

Catching Fire - Day 14 (Dance and Yoga)
Idag var det några annorlunda videon.
Japp, istället för bara en var det två idag
och dessutom två nya "lärare".
 
Teman idag var Dans och Yoga.
Dans skulle stå för lite Cardio
och Yoga för att få bort lite spänningar som byggds upp och hjälper oss till en avslappnad stund.
 
Dansen gick väl lite fort,
så jag spolade tillbaka några gångar och provade igen för att hänga med.
Men klart att förutsättningar i sådana video är mycket olika.
Till slut fick jag väl ändå till den korta dansen ganska okej tycker jag.
 
 
Yoga kändes faktiskt väldigt skön!
Tycker hon kunde sagt det lite tidigare att man kan och bör hålla ut positionerna längre än vad hon gör i videon.
Men istället körde jag övningarna som jag kom ihåg och kändes bäst en gång till efteråt
då jag höll de sålänge jag själv kände för.
Hade en del träningsvärk både i ryggen och benen,
men efter stretchning med hjälp av Yoga videon känns det mycket bättre och skönare!
 
Taggar: 12min om dagen, 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, balansera med stretch, catching fire, catching fire 30 day challenge, dance, danscardio, ny utmaning, stretchning, utmaning, yoga, yogastretch;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: