sparvis.blogg.se

2014-03-22
14:50:51

Catching Fire - Day 13
Sådär efter 3 dagars paus
på grund av lite magproblem
(jävla skolmat.... :S)
Men med några extra klunkar Aloe Vera, Propolis tabletter (extra vitaminer och mineraler) är man frisk igen,
Nu är det på att igen!
 
Kände att jag typ skiter i kosten nu när jag snart ska börja ett nytt schema
där det finns både tränings schema och hur man ska äta för 12 veckor framåt.
Ingen lchf där.
Och jag har typ kört det nu i nästan en månad.
Känns bra i kroppen men vistat inte mycket resultat.
Vikten ligger typ på samma nivå, kanske på grund av nu efter sjukdagarna då jag skitit i det?
Vet inte, men mätningarna har visat några resultat!
 
Lår -1cm
Mage -1cm
Midja -3cm
Överarm -1cm
Rumpa -2cm
 
Undrar dock om det kommer från LCHF kosten eller kanske från utmaningen?
mmmh...
 
Igårkväll tänkte jag att nu när jag börjar mår bättre förtjäner jag lite extra mys.
Så det blev tacos!!! <3
Saknat det :D
Älskar verkligen Tacos <3
 
 
Dag 13 avklarat nu iaf!
Kör bara vidare där jag slutat.
 
 
 
Undrar hur jag ska göra sen....
Tänkte starta ett nytt schema
med både kost och träning den 31:e mars.
Tror jag kör de sista dagar av utmaningen samtidigt....
Eller så hoppas jag dem
eller börja det nya schemat några dagar senare.... mmmh
Vet inte än får se.
 
Idag åt jag vanilj hälsofil med müsli till frukost.
Kålgryta till lunch.
Ikväll blir det nog pizza med tacoköttfärs :D
 
Faktiskt sjukt gott med kolhydrater såhär en månad utan xD
Ska nog ändå baka några lchf frallor som såg sjukt goda ut på bilden
och lite annat smått och gott som man ätit under den tiden.
För det var faktiskt jätte goda recept :)
Taggar: #justdoit, 1 månad med lchf, 3 dagar sjuk, 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, catching fire, catching fire 30 day challenge, lchf test, never give up, never quit, ny utmaning, på att igen!, utmaning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: