sparvis.blogg.se

2014-03-17
17:43:49

Catching Fire - Day 10
Efter gårdagens vilodag
var det på att igen idag.
 
Riktig najs pass idag tycker jag.
Svettet rinner och man känner sig stark och duktig!
 
 
30 Second Work + 10 Seconds Rest for 3 Rounds

What you need
> Timer
> Sand Bag
> Dip Station

1) Lateral Lunge + cross (x2) 
2) Plank - Elbows to Hands
3) Pop Squats
4) Pull Ups
5) Frog Jumps
 
Hade ingen Dip Station, försökte hitta annat redskap så jag kunde göra ävning men gick inte...
Så jag körde armhävningar istället.
 
Puuuuuuh!
Riktig najs idag!
 
Får se om det kanske blir en runda ut idag med.
Men redan så sent plus att det blåser sjutton!
Får se hur det blir med det....
 
1/3 del av utmaningen avklarat idag!
Bara 2/3 delar to go!
KOM IGEN VEM ÄR PÅ??? :D
Taggar: #justdoit, 12min om dagen, 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, catching fire, catching fire 30 day challenge, do better, dont give up your dreams, get stronger, never give up, never quit, ny utmaning, utmaning, work harder;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: