sparvis.blogg.se

2014-03-08
23:26:14

Catching Fire - Day 1
Här kommer mer info om den nya utmaningen jag skall köra.
Kommande 30 dagar.
 
Följer dock enbart träningen och har inte köpt boken.
Håller mig istället fortfarande till LCHF får vi väl se hur det går....
Kan väl också nämna att jag inte är super petig med kolhydrater.
Tittar väl mest på att det inte innehåller mer än 5% kolhydrater.
Äter frukt då och då för jag älskar det och anser att det är nyttigt,
även om strikta lchf:are nog håller sig ifrån fruktsocker för det mesta också :)
 
Här en hemsida där ni kan inte mer INFO om utmaningen, där jag stötte på den med.
 
Idag var det då dag 1.
 
Idag var det 10sec "paus" då man skulle hålla plank
och 50 sec då olika övningarna.
 
Övningarna var:
Spiderman Kick Troughs
Forward/Backward Lunges + Hopp -> först en sedan den andra sida
Rope Pulls
 
Och det hela 3 gångar.
Japp, man blev rätt varm ändå.
Här videon:
NÅGON SOM VILL JOINA MIG?
- Lämna gärna kommentar om du är på, så kan vi peppa varandra :)
 
 
Kan väl till detta säga att jag fortfarane ska ut och gå eller springa
och till gymmet när jag känner för det eller när johan ändå ska dit.
Ser fram emot resultatet med spänning! :)
Taggar: 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, catching fire, catching fire 30 day challenge, ny utmaning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: