sparvis.blogg.se

2014-06-01
13:34:40

Idag var det dag.... Äntligen igång igen!
Imorse kände jag bara,
nähe nu måste jag fasen sätta igång lite igen.
Så jag letade upp hemmaträning på min favvosida Bodyrock.tv
Bestämde mig att köra Boot Camp Challengen som är på 21 dagar.
Vet dock inte, kanske kommer ta längre tid för mig då jag kommer vara rätt upptagen några dagar
men hur som helst ska jag iaf ge mitt bästa :)
Det tog sin lilla tid att leta upp något som jag tyckte passade mig bra just nu,
så istället för att bryta fastan kl 10 så gjorde jag det kl 11 efter träning och snabb dusch.
 
Det var as skönt att röra på sig igen och anstränga sina musklar
samtidigt som det var rätt tungt och jobbigt haha.
Typ varannan övning var pushups med inbyggd,
det som jag egentligen hatar ganska mycket
men det man hatar mest ska man göra för att utvecklas eller hur var det? :)
 
 
Sedan efter min sena frukost
så hängde jag tvätt, vek tvätt, tvättade, nybäddade sängen (så skönt <3),
diskade och fixade lite här och där.
 
Så nu har man förhoppningsvis lite energi för att kötta lite med plugget!
Sedan ska jag handla lite idag,
Måste ha nytt knäckebröd :D
Älskar knäcke <3
Och lite annat som mjölk, bananer, makrill i tomatsås, köttfärs o lite såna vardagliga varor :)
 
Sedan plugga plugga plugga
och ikväll ska vi städa trapphuset igen,
går rätt fort ändå när man är två :)
 
Och sedan plugga mer xD
 
Just nu på kapitel 12 av 20 i marknadsföringsboken
och jag siktar på minst kapitel 16 idag!
 
Ha en underbar dag allihop! :D
Taggar: 21 days, bodyrock, bodyrock.tv, boot camp, bryt fastan, challenge, komma igång, massa plugg, träna på morgonen, träna på tom mage;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: