sparvis.blogg.se

2014-06-06
01:32:00

Första året på ekonomiprogrammet [CHECK] :D
Som ni vet så hade jag tenta båda tisdag och onsdag.
I statistik och marknadsföring.
Jag tror att det gickk rätt bra iaf...
Känner att jag är nöjd med min prestation och hade inte kunnat göra det bättre.
Så nu får vi se om lärarna också tycker att det gått bra för mig :)
På måndag kommer tydligen resultaten för statistiken.... wiiiieh :D
 
Först sommarlovsdagen firades idag 
med morgonträning på gymmet :D
Äntligen tillbaka <3
 
(inte de bästa bilder men jag måste iaf visa att min biceps börjar titta fram!
och vem ser fräsch ut efter ett gött pass?)
 
Och jag gjorde som man skulle enligt PF:
Träna före man brutar fastan på enbart aminosyror.
Så jag provade lite av Johans EAA som han inte kan ta för han mår illa av den
och det gick la helt okej :D
Blev inte ur eller hungrig eller så.
 
Började äntligen på Schemat som jag fått av min kompis.
Tänkte dock att kanske köra lite mer styrka nu i början och hoppa cardio dagar
eller typ köra lite gran efter passet istället :D
 
Ska lägga upp mitt nya schema imorgon.
 
Denna sommar kommer bli min!
För jag ska bara tänka på mig själv,
göra vad jag tycker är kul,
ta hand om mig,
fokusera på hälsa, mat och träning.
 
Jag tänkte satsa fullt ut på periodisk fasta, 
i alla fall så långt det går
(ska på ett bröllop på lördag där vi säker ska äta nåt på kväll men ja....)
Så jag ska satsa stenhårt för att komma något vart med mina personliga mål denna sommaren :D
 
ÄNTLIGEN SOMMARLOV <3
1/3 av utbildningen klar....
Snart.... snart så är jag ekonom :D
Det gick sååååå fort.... :')
Taggar: #MRR, 16:8, bth, ekonom innovation, ekonomprogrammet, ekonomstudent, flex, friskis&svettis, here we come, min sommer, morgonträning, periodisk fasta, satsa på mål, sommarlov;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: