sparvis.blogg.se

2014-07-07
14:17:00

Uppdatering....
I lördags hann jag inte blogga,
tänkte skulle göra det på morgonen i söndags (igår)
Men då ringde mobilen halv 8 och jag blev inringd till att jobba från 8-12.
Sedan var det bara att jobba klart på uppsatsen som skulle in igårkväll
och vid halv 3 ringde mobilen igen.... inringd xD
Andra gången den dagen.
Så det blev även jobbpass 19-22
Men jag blir ju bara glad, alltid pengar och kul att ha nåt att göra :)
Tänkte egentligen träna med men det blev la en del motion om man springer runt som en galning,
plocka disk och diska i 7 timmar på en dag :D
Idag känns det faktiskt en del i benen.
 
Hemma igen blev det att skriva klart inlämningen,
när man var klar så var det något fel med hemsidan, 
så jag provade att logga in och komma ihåg lösen, ansöka om nytt osv osv
till jag insåg att det inte var mitt fel....
Så då var det bara att skita i det och prova igen på morgonen.
Nu funkaded det faktiskt.
Puuuuuh!!!
 
 
Vattenmelon <3
 
Provade något nytt...
Kokossmoothie.
kokosnöts-ris-mjölk, naturell kvarg, banan, kokosflingor, lite kokosolja.
Fy vad gott det blev :D
 
 
Taggar: clarion collection, clarion hotel, kokos, kokos smoothie, kokossmoothie, sommarjobb karlskrona;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: