sparvis.blogg.se

2014-07-03
00:23:53

Svettigt träningspass och grillning som belöning
Träningen gick super idag.
Började med 1 km uppvärming på löpbandet.
Sedan körde jag ett pass från Nike+ appen.
Passet heter Sweat and Shape och är på 30 min.
Nedan ser ni inte riktigt alla övningar men nästan.
Rekommenderar verkligen denna underbara appen!
Svettas alltid mycket när jag kör deras pass trots att det är "Nybörjare"-nivån fortfarande. xD
 
 
Sedan så kände jag för att springa lite till...
Började med att jag kände att jag ville klara av att springa 1km utan paus i lagom tempo.
 
Slutade med att jag sprang Coopertest utan paus!!!!!! 
Alltså 2,4km
Och jag tror jag har nog aldrig klarat det förut,
att springa den sträckan utan paus eller i intervaller.
Men denna gången verkligen utan paus, i stadig tempo och ingen fusk :D
Det kändes såååååå bra wooooohoooo :D
 
 
Liiiiiiite sliten och svettig
men så stolt och glad... och trött och HUNGRIG XD
 
Desto bättre att det väntade grillmys när jag kom hem.
Blev messa sallad, en klick potatissallad och grillade revben
Omg jag verkligen förtjänade det ikväll kände jag :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Taggar: #justdoit, att förtjäna sin kvällsmat, coopertest, grillade revben, grillmys, hemmaträning, kondition, nike training club, stolt, sweat + shape, sweat and shape, träning, trött och svettig;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: