sparvis.blogg.se

2014-07-01
22:39:00

Nya rutiner -> Morgon PW
Igår tog jag tag i det jag sagt för länge sedan....
Jag började med morgon PW!
Och visst känns det jobbigt att ta sig upp men när man väl är ute och
lyssna på lite skön musik eller en intressant podcast så är det verkligen underbart!
Och när man kommer hem igen smakar frukosten lite extra god.
Man ångrar verkligen inte att man gjort det :)
Det var det bästa vädret också, då kan man ju bara bli glad :D
 
  
 Senare på eftermiddagen hade vi brandövning på Clarion Hotell,
så man vet hur man ska reagera och vad man ska säga till gästerna.
Så vi fick testa på att använda olika brandsläckare.
Vattenslang, skumsläckare och kolsyrasläckare.
 
Efteråt var vi och handlade och 
jag köpte massa med grönt och gotti frukt.
 
Efteråt
var det gymdags ihop med älsklingen.
Vi körde Axlar, armar och bröst
och jag kände verkligen att det itne var länge sedan (2 dagar)
att jag gjorde det.
Men det gick bra ändå.
 
Kände att jag verkligen förtjänade min vattenmelon idag.
Orkade dock inte hela....
Var ju ändå nästan 5 kg ;)
Men sååå gott <3
 
 

 
 Idag så tror jag inte att jag hade kunnat bränna mer än jag gjorde xD
Först så var jag ute på morgonen och gjorde min PW
Sedan så ringde en jobbakompis som ville byta pass.
Så jag tog hennes kvällspass idag.
Men på eftermiddagen var det först ut en runda med inlines tillsammans med mitt hjärta.
Det var jätte mysigt!
Nästa gång tar vi nog med oss badkläder också haha :D
(Står skridskor på Endomondo bilden eftersom inlines inte fanns, och kände detta var det som kom närmast)
 
 
Och på kvällen så hade jag då mitt servitriskvällspass,
så det blev ju ännu mer motion.
Men det är ju bara skönt.
Tog dock med mig flipflops ifall jag inte skulle orka gå i mina jobba skor hela 3 timmarna.
Det är nämligen inte alltid en fördel med nya skor...
Fått värsta skoskarv...
Men men bara att stå ut tills fötterna vant sig/skorna anpassat sig/blivit lite mjukare typ.
Men jag stod ändå ut med 3 plåster på mina två fötter ;)
Kletar in med massa Gelly även om det svider lite de första minuterna
men det läkar ändå så mycket fortare och finare :)
 
 
Och nu sitter jag och mumsar vidare på min vattenmelon.
Får se om man kanske titta på lite serier eller hitta på nåt annat roligt innan man går lägga sig idag :)
 
Funderar på att man kanske ska låta fötterna lugna sig lite innan jag tar på mig skorna igen...
Kanske blir annat än morgon PW imon.
Kanske istället inlines eller nåt annat, får se :D
GODNATT!
 
 
Taggar: #justdoit, aloe vera, att börja med morgon pw, bryta rutiner, bränn fett, bränn kalorier, forever gelly, gelly, mer motion i vardagen, min morgon, nya rutiner, nya skor är inte alltid bra, onda fötter, powerwalk, skoskarv;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: