sparvis.blogg.se

2014-07-04
01:46:27

En bra torsdag
Började med första gången 4h pass på frukosten.
Första gången att jag varit med/gjort städningen, men det guck mycket bra.
Det är verkligen kul att jobba på Clarion 
med alla de andra fina människor som jobbar där :D
Dock fick jag ont i höften när jag var klar... inte så kul
Antar att det var pga för mycket belastning.
Träningen igårkväll, några timmars sömn och sedan på att igen och springa hit och dit i 4timmar....
 
Så det fick bli lite tupplur efter jobbet.
Sedan fixa lunch.
Bara älskar honungskyckling <3
 
 
Sedan lite annat fix
och skrev lite på min lilla inlämning för sommarkursen.
Berättade jag det egentligen?
Att jag läser en sommarkurs som heter Turismens pris.
Det behandlar de sidor av turismen många glömer bort,
nämligen det "dåliga" som turismen för med sig.
Rätt intressant faktiskt :)
 
Vid typ kvart över åtta förberedde vi oss för att dra till gymmet.
Kollade en snabbis på hemsidan angående öppettiderna,
och vi trodde det var vecka 28 då de stänger redan 21:00
Så vi rusade iväg och körde alla övningar i supersets.
 
Uppvärming fick bli 1min speed på roddmaskinen
Latsdrag + Ryggresning
TRX Pull
Crunch + Höftböjare
Sittande rodd
 
 
 
Och då var klockan tio över 9
så jag undrade om kanske min kära friskis kollega glömde att vi stänger tidigare idag....
Men såklart är det ju vecka 27 och de stängde vid halv 10 hahahahah
Men men supersets är kul och ger lite extra pump så det var kul iaf :)
 
Lite Flex på det!
Peace out :D
 
(tycker verkligen att min lilla biceps börjar synas och armearna blir allt fastare!)
 
Taggar: biceps <3, crunch, fel öppetider, flex, god lunch, honungskarameliserad, honungskyckling, höftböjare, kycklingfilé med honung, latsdrag, rygg övningar, ryggresning, sittande rodd, speed training, styrketräning, superset, trx pull;

Kommentar:
#1: GoForFit

Så gott :)

2014-07-04 @ 09:04:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: