sparvis.blogg.se

2014-07-04
21:25:26

Congratz Germany, semi here we come :D
Haft en lugn vilodag idag.
Verkligen inte gjort mycket alls.
Imorgon blir det på att igen...
Funderar på att bröja med ett 4-veckors-schema från bodybuilding.com på måndag.
Får se :)
 
Idag frirar vi att Tyskland har tagit sig vidare och ett steg närmare guldet i VM!
1-0 vinst mot Frankrike.
Bra jobbat killar :)
 
Firar med en cider eller ett glas rött kanske? Mmmmh.... ^^
 
För mig blev det Lasagne både till Lunch och Kvällsmat idag.
Och ungefär såhär såg det ut båda gångerna :)
Mums för lasagne :D
 
 
 
Tänkte ta mig en mumsig efterrätt i form av två persikor
men jag var för mätt :D
hahhahahaha
Så det får antingen blir senare eller imorgon :)
 
 
Aight nu ska jag fortsätta ta det lugn...
Kanske lira lite? Kanske en film? Får se :P
Godnatt o hej :D
Taggar: frankrike vs tyskland, fredagsmys, germany going for gold, germany semifinal, lasagne, mumsig lasagne, neuer, persikor, tyskland semifinal, vm kvartsfinal;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: