sparvis.blogg.se

2014-04-02
23:47:00

Riktig bra film!
Var i skolan idag igen.
statistik, börjar bli rätt kul för vi börjar räkna lite :)
första boken ska typ bara utläst till nästa tisdag så jag har lite att göra dessa "lediga" dagar.
 
varit en riktig tröttis dag.
skulle bara vila en liten stund efter lunch 
vid typ klockan ett och sedan vaknade jag först vid fem.
ush så snabbt tiden kan springa iväg från en....
men känns som jag behövde extra sömnen
eftersom jag är trött nu med och ska strax sova.
 
efter jag väl var vaken igen städade jag lite och fixade mat.
ugnsbakad lax med jasminris och broccoli, mums!
lax är en av de få fiskar jag verkligen gillar :)
 
sedan lästa jag lite i statistikboken
och var ute en runda på 3km löpning.
 
Tyckte att det hamnade på rätt bra genomsnitts hastighet. 6:47 min/km är rätt bra för mig.
Brukar ligga kring 7:30 annars :) yääääy
 
när jag kom hem blev det att duscha av sig varmt 
och mysa ner sig i soffan för att titta på film med älskling.
 
vi tittade på The Mortal Instruments: City of Bones
http://www.imdb.com/title/tt1538403/
den var riktig riktig bra tycker jag!
Blev sååååå sugen att läsa böckerna! :o
 
men men först måste jag läsa ut hunger spelen trilogi.
är på andra boken nu,
men inte varje dag man hinner läsa några egen valda saker när man har massa kursliteratur som måste läsas.
men snart är det sommarlov, inte jätte länge tills dess längre ju faktiskt.
så då har man nog gott om tid att sitta i solen, vid havet och läsa 
åh va jag längtar!
får bara hoppas att man får nåt sommarjobb med....
 
godnatt! :)
Taggar: #justdoit, 3km, city of bones, intervall löpning, löpning, never give up, never quit, the mortal instruments;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: