sparvis.blogg.se

2014-04-16
17:11:00

Påskpyssel, bilder på ommöblering och Vilodag
Japp, idag får man vila
och då kan man hitta på andra saker man annars inte hinner med.
 
Fick en liten påskhälsning från Mormor och Morfar i Tyskland
med några söta påskpynt saker,
en trevlig överraskning, annars har jag nog inte brytt mig om att fixa till här hemma.
Vi ska ju ändå inte vara här utan vid västkusten i helgen.
Men såhär blev det, Tack till mormor och morfar :)
Riktigt härligt väder idag med!
 
(den lilla tavlan som man ser har Johans duktiga Farmor målat)
 
Och så har jag äntligen tagit några bilder på ommöbleringen.
Bytte ju plats på matbordet och soffan/TV.
Vår lilla lägenhet känns helt plötligt mycket större hihi!
Skönt med lite förändringar då och då tycker jag :D
 
Ni kanske kan se den lilla högtalaren längst till vänster på fönsterbrädan?
Den tycker inte mina småttingar om, man kan ju spegla sig i den så de kanske vill försvarar sitt revir eller så?
Iaf är de jämt vid eller på den och tjabbar med den haha så roligt, måste filma det nån dag :)
Det än som är synd med när fågelburen står på den sidan av rummet är att solen ligger på där vid 4-6 på morgonen och när de vaknar så är solen redan förbi och de kan inte ta sitt mrogonbad i solen.
Ahja de får la vänja sig vid att bada utanför buren ibland med :)
 
Vi blev nöjda! Vad tycks? :)
 
Och nu ska jag baka några överraskningar för påskhelgen till alla som kommer dit!
Och eftersom jag vet att Johans mammi och även mormor läser duktigt på min blogg
kan jag först lägga ut bilda på detta efter helgen ;)
Hihi :D
 
Senare ska jag hämta mitt Forever paket med
som jag precis fått SMS att det kommit fram!
WIIIIEH :D
Taggar: förtjänat vilodag, karlskrona, ommöblering, påsk, påskbak, påskpynt, påskpyssel, påsköverraskning, trossö, underbart väder, vilodag;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: