sparvis.blogg.se

2014-04-01
22:06:00

En riktig promenaddag och HappyDayLeken :D
Känns som att jag varit ute och gick typ hela dagen xD
 
 
Först gå till skolan. 
Två timmar statistik, lunchrast och två timmar marknadsföring.
Sedan gå hem.
Väl hemma kände jag att jag behövde få i mig nåt innan barnrumspasset.
Så åt en mango, så himla gott, älskar mango <3
Sedan gå till Friskis.
tre timmars barnpassning.
Två lugna killar idag som först lekte runt lite och kuddkrig o så
men sen väldigt avslappnad och tittat på Nalle Puh.
Märks att folk börjar träna mer ute osv.
Skönt ändå :)
 
 
Ändå skönt att man varit ute så mycket idag.
Vädret var ju bara gudomligt!!!!
Man kan bara inte bli annat än glad när solen stråler som den gjorde idag.
En riktig underbar vårdag vid havet <3
 
Hittade på en egen lek idag.
Jag kallar det för HAPPYDAYLEKEN!
Le mot alla du möter när du är ute och går
och räknar hur många som ler tillbaka.
 
 
Man blir själv glad av det när man får ett leende tillbaka,
plus att man märker att de personerna man ler mot
även om många först är skeptiska för att det är ovanligt att vara vänligt mot random folk
man märker att de också blir glada!
Varför inte delar med sig lite glädje?! :)
 
HEEEELT slut nu dock.
Med tanke på att klockan egentligen bara är nio.... haha xD #dagensstudenter? :S
Kanske för man gått så mycket?
Vi var inte ute och sprang dock, blev försent efter mat och allt när jag väl var hemma efter friskis.
Men eftersom jag gick en bra bit idag ändå känns det inte super jobbigt.
 
Så nu säger jag:
Godnatt!
Taggar: att gå är bra för hälsan, barnvärd, bo vid havet, bortskämt att bo vid havet, friskis&svettis, happy day, happydaylek, karlskrona, promenaddag, söderkuster, underbar morgon, underbart väder, älskar våren, östkusten;

Kommentar:
#1: Hannah

Kika gärna in i min blogg, ställ frågor också så det blir lite mer "fart" i bloggen! :) (http://miniwiini.blogg.se/)

P.S Är du intresserad av tävlingar? Läs då mitt inlägg "Fototävling + bloggtävling", du hittar dit genom inlägget "Påminnelse fototävling + bloggtävling" som jag skrivit idag :)

2014-04-03 @ 11:33:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: