sparvis.blogg.se

2014-04-25
09:03:00

En bra start på dagen
Började dagen med att skjutsa J till skolan.
Eftersom jag behöver bilen idag :)
Verkade som de höll på med någon avlopparbeten eller så
Såg inget men det stank som .... ja ni vet.... x.x
Ush
 
Sedan hem igen.
och äter en ordentlig frukost.
Två lingon special mackor med makrill i tomatsås
(och NEJ det är inte kattmat :o det är faktiskt jätte gott för alla er som inte testat det....)
samt en apelsin och ett glas vatten med saft av en hel citron.
På det ännu lite vitaminer i form av två propolis- och en daily tablett.
Verkar som att det hjälper. Halsen känns ingenting längre
och verkade som värsta dagen med näsan var igår så för hoppnings
är jag helt bra på senast måndag igen och kan köra igång med mit Clutch Cut schema igen.
 
 
Nu är I på väg till mig
och vi ska strax åka bort till Ronneby för att kolla runt på Ekologiska marknaden
som ska vara där på torget idag från kl 9-16.
Ska bli kul att se vilka företag som är på plats.
Så klart vet jag redan att min favvoaffär iaf ska vara där ;)
Grönsakshandlarna <3
 
Visste ni föresten att det är ECOday idag?
Kanske dags att dra till affären och tänka lite ekologisk för alla er som inte redan gör det ;)
HA EN BRA DAG ALLA! :D
 
 
Taggar: apelsin, citronvatten, detox med citroner, ecoday, ecoday2014, ekologisk, ligon special, makrill frukost, makrill i tomatsås, ordentlig frukost, ronneby, ronnebyekologiskmarknad, strax frisk igen, tänk logiskt, ekologiskt, vänskap;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: