sparvis.blogg.se

2014-04-27
19:02:22

Det doftar sommar ute!
Idag var det bara dags,
har ju bara tränat en gång i veckan och då bara en kort HIIT video på 15 min.
Men idag var det bara så underbart väder ute igen att jag bara inte kunde stanna inne
och inte röra på mig.
 
Det blev en långpromenad
ville egentligen få ihop en mil för att få en känsla om hur långt det egentligen är
och gick runt i många olika hörn av Karlskrona som jag inte visste att det fanns :)
Riktig underbar promenad.
Solen skiner, havet visar sig från sin finaste sida och så även Karlskrona <3
Verkligen älskar staden <3
 
 
Även om det inte blev hela milen så var det en riktig gött promenad.
Får dock egentligen plussa på typ en kilometer eftersom jag råkade pausa appen en bit
och inte kunda starta från början pga nåt bugg.
Så iaf nästan,
och gud det var typ mycket längre än vad jag trodde xD
Undrar verkligen hur det kommer gå på Blodomloppet :P
Men det är ju iaf två veckor kvar att träna på
GO GO GO GO GO :D
 
Har gjort mig förtjänat av en riktig god kvälls"fika" med!
JAG ÄR EN FRUKTOFANT!
Att käka massvis med frukt ger bara en sån sommarkänsla!
Så jag käkar massor just nu haha ^^
Idag blev det två appelsiner och 1/4 vattenmelon,
på det några skedar jordgubbskvarg <3
MUMS!!!!
 
 
Taggar: apelsin, bo vid havet, fruktofant, jordgubbskvarg, karlskrona, lindahls, långpromenad, mums!, promenad vid havet, vattenmelon, älskade karlskrona;

Kommentar:
#1: teabird

RE:
Hej, förstår inte vad du menar med att jag skulle blivit osäker?? Skrev aldrig något sådant. Bara att jag ville jobba för dem ännu mer efter att jag läst om företaget etc. Så förstår inte vart dina påståenden kommer från. Sedan tycker jag inte det är rätt att utgå efter rykten du kan ha hört som säkert inte ens stämmer. Har inte hört något tex. Speciellt då du själv sagt att du aldrig ens varit där och därmed inte kunnat skapa en egen uppfattning :)

Svar: Ajdå förlåt det var inte meningen att du skulle snappa upp kommentaren så :S kanske hade läst för snabbt och läst fel x) Menar bara att man iaf här i sverige och även i andra länder har de tydligen hållit på nåt med skatten som inte är helt som det ska så det var mer det jag menade med saker man hör på sistone :) Men det påverkar ju fortfarande inte hur deras anställda trivs och att du trevis super där är ju bara bra :D nä precis har inte varit där för trodde att det bara är massa olika kaffe men vet ju nu att de har massa annat fika med, så nästa gång man går förbi en sån ska jag nog svänga in där :)
Jennyy Fjärilsdotter

2014-04-28 @ 13:34:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: