sparvis.blogg.se

2014-04-10
23:17:00

Clutch Cut - Dag 3
Dag 3
 
Tog dagen för vad det var
nämligen en väl förtjänad VILODAG!
 
 
När jag vaknade vid kl 9 kunde jag knappst stiga upp för hela kroppen kändes tung och öm.
Träningsvärk överallt helt enkelt!
Men det är la bra?!
Det är ju det nya övningar och nya scheman medför.
Alltså, jag klagar inte! :)
Tagit det väldigt lugnt idag, inte ens pluggat utan verkligen bara koplat av.
Kändes som att det behövdes idag.
Imorgon blir det annorlunda igen!
 
Både igår och idag har jag druckit vatten med saft av en hel citron.
Känner dock att jag ändå var rätt dålig på att dricka vatten utöver det.
Måste bli bättre!
Vet ju att det behövs massa vatten för att kroppen ska kunna rensa ut skiten!
Ska verkligen försöka dricka mer imorgon!
 
Gonatt!
 
 
Taggar: #justdoit, ashley conrad, citronvatten, clutch, clutch cut, cut the crap, cut the fat, drick mer vatten!, förtjänat vilodag, get clutch cut, naturlig detox, nu kör vi, träningsvärk i hela kroppen;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: