sparvis.blogg.se

2014-04-17
23:13:41

Clutch Cut - Dag 11
Idag började jag dagen med en smoothie
på 2 bananer, lite vaniljkvarg, lite mjölk och massa blåbär.
 
 
Hade egentligen tänkt att träna efter men det blev inte så.
Tränade vid 3 istället.
Gick rätt bra idag.
Med tanke på att jag egentligen inte ens orkade dra mig dit,
när man väl är framme och kör igång känns det ju underbart.
Ibland måste man tvinga sig själv till framgång ;)
 
Dag 11
 
Uppvärming:
Gå på löpband 6km/h, 4% lutning, 5min
 
Stretchning:
Seated floor hamstring stretch, 30 sec, varje ben
Quad stretch, 30 sec, varje ben
Dynamic chest stretch, cirka 10 gånger med fjärdring
Shoulder stretch, 30 sec, varje arm
Ankle on the knee, 30 sec, varje ben
Triceps stretch, 30 sec, varje arm
Windmills, 30 sec, varje sida
 
Cardio: x 4
30 sec, gå 6km/h
30 sec, jogga 10km/h
30 sec, sprinta 15km/h
 
Styrka: Cirkel x 3
ändrade vikter eller repetitioner i snestil/tjock
 
Kettelballswing 14kg, Rep: 15, 15, 15
Hantelutfall bakåt 2x6kg, Rep per ben: 12, 12, 12
Pushups på knä, Rep: 20, 19, 19
Bänkdips, Rep: 15, 15, 15
Highknees på plats, så snabbt jag kan, 20 Rep på varje ben x 3
Squat med 6kg medicinboll, Rep: 15, 15, 15
Wide-Grip lat pulldown 13kg, Rep: 15, 15, 15
Medicinboll sprattelgubbe 6kg, Rep: 15, 15, 15
Lutad pushup på knä, Rep: 20, 20, 20
Hantelbicepscurl 6kg, Rep: 12, 12, 12
Side lateral raise 3kg hantlar, Rep: 15, 15, 15
Enarmad hantelrod 8kg, Rep: 15, 15, 15
 
Stretchning:
Seated floor hamstring stretch, 30 sec, varje ben
Quad stretch, 30 sec, varje ben
Dynamic chest stretch, cirka 10 gånger med fjärdring
Shoulder stretch, 30 sec, varje arm
Ankle on the knee, 30 sec, varje ben
Triceps stretch, 30 sec, varje arm
Windmills, 30 sec, varje sida
 
Nedvarvning:
Gå på löpband, 5km/h, 4% lutning, 5min
 
Påväg hem hämtade jag Forever paktetet, alltid som på julafton, fast nu är det påsk ;D haha
Ojdå bilden blev visst lite upp och ner x)
Lite mindre beställning denna gången, men äntligen fått hem Daily!
Och precis i tid med mitt nya shampoo + balsam! :D
Samt mobilarmhållare för mig som börjat springa så mycket i ARGI+-design, sjukt snyggt! :D
och köpte mig ett paket riskakor som jag mumsade upp plus en banan när jag väl var hemma.
 
 
Sedan vart det städning och förberedning inför imorgon
då vi ska åka till Skummeslöv, ska bli riktigt mysigt! :)
Lite bakning som Johan hjälpte till med, gosigt!
 
Och nu är jag helt slut och vill soooooooooooovaaaaaaaa :D
GONATT!
Taggar: 3 veckors träningsplan, aloe nectar, aloe sunscreen, argi+, ashley conrad, clutch cut, cut the crap, cut the fat, forever, forever balsam, forever bright, forever daily, forever living, forever living products, forever shampoo, get clutch cut, lift;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: