sparvis.blogg.se

2014-04-06
22:37:00

Catching Fire - Day 28 + Day 29 och utvärdering
Tog faktiskt en vilodag igår,
kände att jag behövde det.
 
Meeeen....
Var lite creazy idag igen
och körde två video.
Dag 28 som var yoga och Dag 29 med Melissa,
tyckte faktiskt inte om övningarna så mycket idag,
de var jobbiga och jag kunde inte riktig utföra de som man skulle.
 
Känner verkligen att Rita är min favvo trainer.
Hon har så vacker kroppsform, inte för smal, inte för musklig
men ändå stark och fit!
Hennes övningar kändes mycket bättre för mig.
 
I det stor hela är jag ändå nöjde med programmet.
Jag kan för första gången se mina biceps!
Det är en ganska sjuk känsla när man alltid bara haft puddig armar kan jag säga! x)
Känner verkligen att jag blivit starkare och motivationen har varit på topp nästan genom hela utmaningen.
Vissa övningar var konstiga, speciellt Melissas men det är nog en smak sak,
eller kanske jag som inte är lite vig och stark ännu.
Dans videon var inte heller riktig min grej.
Men annars känner jag att det gav mycket pump och svett!
12 min kan vara mycket jobbigare och ansträngande än vad man tror ;)
PROVA SJÄLV!
Speciellt om man inte rört på sig mycket förut kan det vara en rätt rejäl ändring på rutinerna,
och sätter fart på muskler och känslor man inte visste fanns förut :)
 
Har bestämt mig att inte köra sista dagen för att jag redan sjutit på mitt nya schema.
Så imorgon känner jag att det är dags!
Måste ju börja träna ordentligt inför blodomloppet med ju!
Men mer om detta imorgon.
 
 
4 Exercises. 3 Rounds. 50 seconds work + 10 Seconds of Active Rest 

What You Need
> Timer : This is ALL bodyweight today! 


*Mountain Climbers*


1) Spiderman Kick Through

*Mountain Climbers*

2) Frogs

*Mountain Climbers*

3) Superman Power Ups

*Mountain Climbers*

4) Rope Pulls
 
 
 
Taggar: #justdoit, 12min om dagen, 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, bodyrock, bodyrock.tv, bodyrocker, catching fire, catching fire 30 day challenge, hiit, livsförändring, livsstil, ny utmaning, utmaning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: