sparvis.blogg.se

2014-04-04
21:00:42

Catching Fire - Day 25 och Day 27
Heeeeej!
Idag gick jag lite utanför ramen, haha
Såg att dag 25 var bara yoga och dans, gillar inte dansen så hoppade det.
Och tänkte jag vill köra en till vanlig video idag
efterso dag 26 var vilodag
så hoppade jag alltså till dag 27.
Och tänkte att aktiv träning är bäst att köra först,
så jag började med dag 27 och sedan avslutar med yoga från dag 25!
Kändes toppen! :D
 
 

4 Exercises - 3 Rounds

50 Seconds of work + 10 Seconds of Active Rest

 

What you Need

> Sand Bag

> Timer

 

*Side to Side Hops*

1) Pendulum

*Side to Side Hops*

2) Power Blumpkin Walk

*Side to Side Hops*

3) Low Step Back

*Side to Side Hops*

4) Wall Touches

 
Taggar: #justdoit, 12min om dagen, 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, balans, balansera med stretch, catching fire, catching fire 30 day challenge, ny utmaning, stretchning, utmaning, yoga, yogastretch;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: