sparvis.blogg.se

2014-04-02
09:02:40

Catching Fire - Day 22
Morgonpasset avklarat!
WOOOHOOO!!!
Nu bär det snart av mot skolan.
 

Workout Breakdown:

1) Over The Shoulder  - using the Sandbag

2) Twist - using the Sandbag

3) Burpee 

4) Plank Hold & Pull Through - using the Sandbag

5) Front Hold Lunge Left Leg  - using the Sandbag

6) Front Hold Lunge Right Leg  - using the Sandbag

 

Såg att de lagt in vilodag imon,

men som sagt ska jag försöka hoppa vilodagarna så att jag kan börja på nya schemat på måndag.

Det känns ändå som för tidigt för att vila,

eftersom igår var det enbart yoga (och egentligen dans med)

och ja känns bara som att jag borde köra på!

 

Nähä nu måste jag dra till skolan :)

Taggar: 12min om dagen, 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, catching fire, catching fire 30 day challenge, ny utmaning, utmaning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: