sparvis.blogg.se

2014-04-01
08:52:00

Catching Fire - Day 21
Börjat dagen med lite Yoga!
Känns skönt!
En del som släppte när man höll på stretcha kände jag!
 
 
Egentligen ska man köra en dans video idag med.
Men jag och Johan skulle istället springa en runda ikväl för cardio träning.
 
Idag har man klarat av 3 veckor av utmaningen!
WOOHOOOO!!!!!
Bara 9 dagar to go!
Fast jag tror att jag ska köra på och hoppa vilodagarna
för att satsa på att starta nya schemat på måndag.
 
Så nu ska jag läsa lite i den nya kurslitteraturen och
sedan är det snart dags att gå mot skolan.
 
Hej och Ho! :)
Taggar: 12min om dagen, 30 dagar utmaning, 30 day challenge, 30 days challenge, balansera med stretch, catching fire, catching fire 30 day challenge, skön känsla, stretchning, yoga, yogastretch;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: