sparvis.blogg.se

2014-04-23
20:13:20

"Återhämntningsdag" med hemmaträning
Efter att ha varit på statistik lektion, fixat lite inför grupparbete för marknadsföring,
varit i stan på hemköp och grönsakshandlarna,
kopplat av någon timme när man kommit hem
kunde jag inte sitta stilla längre.
 
Kände mig jätte bra när jag vaknade, 
men när jag gått upp och var i skolan var näsan rinnig igen.
Halsen gör dock inte ont längre!
Så jag är nästan frisk igen, NÄSTAN x)
Så får bli lite till vitaminkur med extra daily, propolis och aloe vera.
Snart kan man äntligen gå till gymmet igen! WOHO!!!!
 
MEN
Eftersom jag inte kunde sitta still längre igen
körde jag ett kort pass hemma som jag hittade på www.dailyhiit.com
"Full Body Blast" kallade de det.
Såg inte så jobbig ut.
Men eftersom man inte tar någon eller bara en mycket kort paus mellan övningarna
blir man ändå rätt svettig.
 
 
Hoppade dock den övningen där man behövde boll,
då jag inte har någon :P
Kändes bra att göra något i alla fall
när man nu inte kan ge järnet på gymmet på grund av den lilla förkylningen.
Bättre att göra något litet än att inte göra något alls
eller
än att köra hårt på gymmet och istället blir riktig sjuk och sängliggandes.
 
Hur gör ni när ni blir förkylda?
Fortsätter ni träna? Vilar ni upp er först? Kör ni lite grann hemma eller så som jag?
Har ni någon "egen kur" som ni använder för att komma tillbaka så snabbt som möjligt?
Taggar: aloe nectar, aloe vera, aloe vera gel, aloe vera nectar, dailyhiit, forever bee propolis, forever daily, full body blast, hemmaträning, kämpa mot förkylning, låt inte förkylning stoppa dig, pilates, propolis, träna när man är förkyld?, vitaminkur, återhämntning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: