sparvis.blogg.se

2013-09-27
07:54:00

Vill du veta hur jag bor?
För att visa vänner, släkt, familj och andra nära och kära hur jag bor har jag tänkt det är lättast att lägga upp bilderna här. Det ska ju ändå handla om allt möjligt som jag håller på med, gillar och vardagen.
Och då tycker jag att hemmet är en stor del utav det. 
För att inte gå alla på nerverna så får de själva välja om de får klicka på länken och vill se hur jag har det.
Älskar att pyssla runt. Senast idag fixades äntligen panelgardinerna från Ikea.
Så kul! Älskar att vara kreativ! :D
 
Ingången - Välkommen på en rundtur hos Jennyy och Johan!
 
Köksdelen
 
Vardagsrumsdelen med myshörna (<3)
 
Matplatsdelen
 
 
"Hallen" (mellan kök/vardagsrum & badrum & sovrum)
 
Sovrum/Kontor med anslutande balkong
 
Badrum
 
Sårdär....
Där fick ni en "liten" runttur i mitt hem.
Älskar denna lägenheten <3
Storleken är precis men uppdelningen är grym!
Vindsvånging är super mysigt,
och psssst... eftersom vi bor högst upp,
har vi den bästa utsikten! ;)
Mohahaha <3
Taggar: badrum, balkong, balkong med kvällssol, design, forever livning products, havsutsikt, karlskrona, kontor, kreativ i köket, lägenhet, matplats, matsal, myshörna, papegojbur, planlösning, soligaste stad, sovrum, sovrum och kontor i ett, stil, stuart fastigheter, studentlägenhet, vardagsrum, vardagsrum och kök i ett, vindsvåning, öppen planlösning;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: